سند استراتژیک بازاریابی داروسازی ایران دارو

irandarouconsultant

تدوین استراتژی بازاریابی و BPMIشرکت ایران دارو

کمتر کسی است که از حجم بالای معاملات و تراکنش های شرکت های دارویی بی خبر باشد. با چنین حجمی تنها یک برنامه دقیق کسب و کار و بازاریابی می تواند سود حداکثری و کاهش هزینه ها را به دنبال داشته باشد.

چالش

شرکت ایران دارو از قدیمی ترین داروسازی های ایران، با گردش مالی بش از 50 میلیارد تومان، دچار رسوب نوآوری قدیمی و عدم به روز شدن برنامه های بازاریابی شده و علی رغم سود آوری سالیانه، رشد این سود منفی بود.

راهکار

در اولین قدم گروه مشاوره و استراتژیک تونل که متشکل از 4 عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس دانشگاه در حوزه های کارآفرینی، بازاریابی و کسب و کار می باشند، به همراه سایر مدیران ارشد که خود عقبه کار آفرینی دارند، در کنار تیم ایده پردازی بوسیله تکنیک درمان (تکنیک ابداعی دکتر امین از گروه تونل) به عارضه یابی ایران دارو پرداختند. در ادامه با طراحی سند 33 صفحه ای استراتژیک کسب و کار، و پیاده سازی BPM های مربوطه و SOP های منظم، ساختار سازمان را به روز و منظم کردیم. 

سپس به آموزش واحد های مختلف جهت عملی کردن و اجرایی کردن این برنامه پرداختیم و در نهایت با کمک رسانه های موجود در تونل مانند فضای دیجیتال (بیش از 300 صفحه اینستاگرام) و نتوورک و لابی قوی (ارتباط با طیف گسترده داروخانه ها و شرکت های پخش) در فروش این شرکت رشد چشمگیری حاصل شد. 

irandarooducuments

نمونه کارهای مرتبط

از توانایی و مهارت تیم ما مطمئن شوید
    error: Content is protected !!
    سبد خرید