راه اندازی کلینیک (طراحی سایت و بهینه سازی)

site niliclinic

پروژه راه اندازی کلینیک نیلی(قسمت طراحی و بهینه سازی سایت)

امروز در صنعت سلامت حرف از خدمات خوب و دفتر زیبا گذشته، امروز باید هویت منحصر به فرد و برنامه برندینگ خاص داشت. با تجربه ای که گروه تونل با همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و همینطور تعداد زیادی از مراکز درمانی و پزشکان دارد، بر معضلات و روش های حل آن در صنعت سلامت (healthcare) به طور کامل مسلط است و راهار های عملیاتی دقیقی برای این صنعت دارد. طراحی وب سایت کلینیک نیلی تنها در سه روز یک نمونه ضربالعجلی خوب است:

چالش

کلینیک فوق تخصصی تغذیه نیلی، به عنوان اولین کلینیک تغذیه تخصصی حوزه مادر و کودک فعالیت خودش را در ابتدای سال 1398 آغاز نمود. بزرگترین چالش این کلینیک رقبای زیاد و ازار سخت با وجود هزینه های زیاد تبلیغات و دکوراسیون دفتر و همینطور ایجاد یک برند منحصر به فرد بود. 

راهکار

بیشتر در مورد طراحی سایت:

تیم تونل با در نظر گرفتن پیچیدگی های فآیند های کاری مشتری و همچنین بودجه مارکتینگ بعلاوه استراتژی های تدوین شده از قبل توسط مشاورینش، از دو حالت طراحی سایت به صورت اختصاصی و یا سایت فوری با وورد پرس برای رفع نیاز مشتری استفاده می کند. در اینجا ما به روش سریع اقدام به طراحی سایت با استفاده از ارکان هویتی برند نیلی (که در کلینیک برند تونل قبلا طراحی شده اند) پرداختیم.

روند کلی پروژه صفر تا صدی نیلی:

طبق فرآیند 6 مرحله ای برندینگ در گروه تونل، ابتدا طی جلسات عمیق با مشتری، شرح وضعیت کاملی از مشتری دریافت شد و طی گزارشی به صورت کاربردی برای دپارتمان برندنیگ ارسال شد. این دپارتمان نیز کلیه مراحل هویت سازی، هویت سازی بصری (هویت برند، تکنیک های یکپارچگی ارکان فضا و ارکان گرافیکی، خط مشی طراحی لوگو، پترن، فضای فیزیکی، سرنسخه ها و اسناد، ارکان گرافیکی و غیره) را انجام داده و برای اجرا به واحد های مربوطه ارجاع داد (واحد های دکوراسیون داخلی، طراحی گرافیک، طراحی سایت). 

با درک هزینه اجاره فضای بزرگ کلینیک و هزینه فرصت برای مشتری، فاز اول پروژه و طراحی ها اعم از طراحی های گرافیکی و طراحی و بازسازی کامل دکوراسیون داخلی این پروژه تنها در یک ماه و به صورت بسیار کامل و دقیق انجام شد که رضایت بسیار بالای مشتری را در بر داشت. (به طور مثال وب سایت کلینیک تنها در یک هفته طراحی و عملاتی شد! 

در ادامه نیز مراحل دیجیتال مارکتینگ و برند سازی هوشمندانه استارت خورد که یک پروژه پیوسته و شش ماهه تعریف شد و به صورت ماهیانه نتایج به مشتری گزارش می شود. 

این پروژه نمونه بارز ایجاد صفر تا صد یک کلینیک درمانی از طراحی و اجرای دکوراسیون محل و طراحی هویت برند تا دیجییتال مارکتینگ و برندینگ در سریعترین زمان (کمتر از 45 وز) و کمترین هزینه ممکن و با کیفیت عالی می باشد. 

niliclinic

نمونه کارهای مرتبط

از توانایی و مهارت تیم ما مطمئن شوید
    error: Content is protected !!
    سبد خرید